Платежный шлюз Сбербанк для Shopify

Bramka płatności Sberbank dla Shopify

Aby rozpocząć, potrzebujesz:

  1. Skontaktuj się z Sbierbankiem, aby połączyć się z bramą.
  2. Wybierz metodę generowania rachunków online
  3. Zainstaluj aplikację w sklepie Shopifyaby połączyć się z bramką płatności(poproś o link do zainstalowania aplikacji pod adresem< /span>< a href="mailto:dev@trademinister.de">dev@trademinister.de)
  4. Zainstaluj bramkę płatności Sberbank w sklepie Shopify (instalacja bramy jest uruchamiana z aplikacji)
  5. Zastosujaktywację bramkinadev @trademinister.de.
  6. Wyślij żądanie do Sbierbanku z tekstem „Włącz
    powiadomienia bez sumy kontrolnej na adres URL:
    https://sberbank.appstarts.ru/callback”
  7. Aby umożliwić płatność za pomocą Google Pay, Apple Pay itp. napisz odwołanie na koncie osobistym Sbierbanku „Proszę o sklep <url> połącz Google Pay, Apple Pay, Samsung Pay w środowisku bojowym.

Telefon pomocy Sbierbanku: +7 495 665-57-77

Aby połączyć się z usługą czeków online, musisz przełączyć bramkę płatności w tryb walki (napisz list do Wsparcie Sbierbanku ) i jeszcze 1 pismo dotyczące włączania ustawień fiskalizacji.

Ustawienia dokonuje się na koncie osobistym Sberbank.

Za pomocą ustawień fiskalizacji można określić, która usługa drukowania kas online (ATOL, Business.ru lub Evotor) będzie używana oraz określić ustawienia pracy z usługą.

W celu prawidłowego działania Sbierbanku i ATOL należy określić tę samą wersję FFD 1.05.

Ustawienia Sbierbanku i ATOL

Możesz śledzić, czy rachunek został pomyślnie wygenerowany w sekcji Transakcje

Transakcje bramki płatności Sbierbanku

Telefon pomocy technicznej online ATOL: +7 (495) 137-56-66

Protokół wymiany Sberbank i ATOL