Платежный шлюз LiqPay для Shopify

Bramka płatności LiqPay dla Shopify

Kolejność połączeń:

  1. Zarejestruj się w LiqPay i dokonaj ustawień w Gabinecie LiqPay
  2. Zarejestruj sklep Shopify i wprowadź ustawienia w panelu Shopify Dashboard
  3. Wyślij dane do dev@trademinister.de , aby połączyć się z bramką:
    • Publiczny Klucz LiqPay
    • Prywatny Klucz LiqPay
    • Klucz API Shopify dla aplikacji LiqPay
    • Hasło API Shopify dla aplikacji LiqPay
    • Nazwa sklepu Shopify w formacie store.myshopify.com
  4. Musisz zainstalować bramę z tego łącza . Należy pamiętać, że krajem sklepu musi być Ukraina (Ustawienia - Ogólne - Adres sklepu). Bramka „Liqpay by PrivatBank” znajduje się na liście alternatywnych płatności.
  5. Otrzymasz również login i podpis, które musisz wprowadzić na stronie Płatności w sekcji Ustawienia na stronie /Admin Twój sklep.
  6. Skontaktuj się z LiqPay w sprawie aktywacji konta LiqPay.

Konfiguracja w Gabinecie LiqPay

Pamiętaj, że musisz wprowadzić zaufany adres IP: 107.170.240.119 (brama Shopify dla LiqPay).

Zapisz klucze publiczny i prywatny - musisz je wysłać, aby połączyć się z bramką.

Konfigurowanie LiqPay dla Shopify (krok 1)

Potem te ustawienia

Konfigurowanie LiqPay dla Shopify (krok 2)

Konfigurowanie aplikacji w Shopify Dashboard

Konfigurowanie aplikacji LiqPay dla Shopify (krok 1)

Dalej

Konfigurowanie aplikacji LiqPay dla Shopify (krok 2)

Dalej

Konfigurowanie aplikacji LiqPay dla Shopify (krok 3)

Musisz zapisać klucz API i hasło API.

Konfiguracja bramki w Shopify Dashboard

Na stronie Ustawienia - Płatności wprowadź otrzymany login i podpis.

Ustawienia bramki płatności LiqPay na koncie Shopify