Kolejność połączeń:
- Zarejestruj się w LiqPay i dokonaj ustawień w Gabinecie LiqPay
- Zarejestruj sklep Shopify i wprowadź ustawienia w panelu Shopify Dashboard
- Wyślij dane do dev@trademinister.de , aby połączyć się z bramką:
- Publiczny Klucz LiqPay
- Prywatny Klucz LiqPay
- Klucz API Shopify dla aplikacji LiqPay
- Hasło API Shopify dla aplikacji LiqPay
- Nazwa sklepu Shopify w formacie store.myshopify.com
- Musisz zainstalować bramę z tego łącza . Należy pamiętać, że krajem sklepu musi być Ukraina (Ustawienia - Ogólne - Adres sklepu). Bramka „Liqpay by PrivatBank” znajduje się na liście alternatywnych płatności.
- Otrzymasz również login i podpis, które musisz wprowadzić na stronie Płatności w sekcji Ustawienia na stronie /Admin Twój sklep.
- Skontaktuj się z LiqPay w sprawie aktywacji konta LiqPay.
Konfiguracja w Gabinecie LiqPay
Pamiętaj, że musisz wprowadzić zaufany adres IP: 107.170.240.119 (brama Shopify dla LiqPay).
Zapisz klucze publiczny i prywatny - musisz je wysłać, aby połączyć się z bramką.
Potem te ustawienia
Konfigurowanie aplikacji w Shopify Dashboard
Dalej
Dalej
Musisz zapisać klucz API i hasło API.
Konfiguracja bramki w Shopify Dashboard
Na stronie Ustawienia - Płatności wprowadź otrzymany login i podpis.